Zajęcia odbywały się w dwóch grupach, cztero- i pięcioosobowej. Uczniowie byli bardzo zaangażowani i zmotywowani do pracy. Na każdym spotkaniu starałam się wpleść doświadczenie, które pozwalało rozbudzić w uczniach ciekawość poznawczą i chęć podejmowania działania. Były to doświadczenia z tworzeniem się cieni i rozszczepieniem światła, z cieczą nie newtonowską, zajęcia pod hasłem ,,Powietrze to czarodziej”, a także dotyczące magnesowania, przyciągania przedmiotów metalowych, jak i tonięcia i unoszenia się ciał w wodzie. Wykorzystując pozyskane pomoce obserwowaliśmy przez lupy i mikroskop różne preparaty, tworzyliśmy plakaty nawołujące do ochrony i pomocy zwierzętom. Dzieci znacznie poszerzyły swoją wiedzę, wzbogaciły ją o wiadomości, których na lekcji się nie opracowuje. Przyszło im to w sposób łatwy i przyjemny, bo poprzez działanie, zabawę, samodzielne rozwiązywanie problemów. Zarówno uczniowie jak i rodzice są bardzo zadowoleni, że stworzone zostały takie możliwości rozwoju.