Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z edukacji przyrodniczej klasa I
Treść
Prowadząca: mgr Jolanta Grzegorzek
Klasa I
Na spotkania uczęszcza pięcioro dzieci. Odbyło się już 10 godzin zajęć. Na zajęciach realizowane były zagadnienia z zakresu rozpoznawania oznak zmiany pór roku. Przy wykorzystywaniu tablicy interaktywnej odwiedziliśmy zwierzęta, które przygotowują się do zimy. Dzieci rozpoznawały rodzinki zwierząt. Aby zajęcia były bardziej atrakcyjne przeprowadzane były doświadczenia. W ten sposób dzieci poznały właściwości magnesów, oraz sprawdziły co pływa, a co tonie. Stosowane były metody quizu, konkursów, plakatów itp. Dzieci chętnie uczestniczyły w spotkaniach co oznacza, że były dosyć ciekawe. Dzięki indywidualnej, dostosowanej do potrzeb dzieci pracy osiągane wyniki są wyższe niż były na początku roku szkolnego.